2009. január 4., vasárnap

"Arabella"



Ő pedig a legújabb "agymenésem"))), a közepe achát, amit már ezer éve őrzök a fiókban. Fekete, lila irizáló kása, s helyenként lila delica a fő színek. (Ez utóbbi a fotón nem is annyira látszik.) Szintén régebbi nyakikból találtam lila-fekete maradványokat azt is belefűztem. A korall-technika még mindig a kedvenceim közé tartozik. Jól telít. A korallok alján a kis dropp-ok lilák eredetileg, csak itt a fotón kissé kékessé váltak. Az achát alján a kis fekete dísz takarásként került oda, mert nagyon csúcsos lett a befoglalás, s rendesen elállt. De épp ezt szeretem ebben a technikában, hogyha valamit elrontok, vagy nem úgy áll ahogy én szeretném továbbgondolkodásra késztet, s új megoldásokat ad))))

11 megjegyzés:

Maya írta...

Nagyon-nagyon szépet alkottál ismét, gratulálok!!

Ági mama írta...

Ibolya!! Fantasztikus ez a nyaklánc!!
Köszönöm neked a kedves szavaidat az oldalamon, olyan jó érzés.
Van nekem is egy régi dédelgetett vágyam egy bikafejjel, csak még nem érett meg bennem, de egyszer neki fogok, mert ezt a műfajt nagyon szeretem, csak ez nem egy-két órás munka!

Quienlodira_Angeles írta...

Espectacular!!!!!!!!!

Vadnainé Almási Mária írta...

Gratulálok Ibolya! Ez az újabb csodád is szemet gyönyörködtető látvány! Nagyon tetszik ez a sötét-lilás kombináció, egyszerűen szuper!
vadalma

Ibolya írta...

köszönöm szépen, merci))!!!

Névtelen írta...

I love your creations ... Sublime!

Perlenkatze írta...

Wooow,Bravo, that looks very pretty, but also like a lot of work.

KissBeads írta...

Ibcsi el sem hiszed mennyire hianyoztak mar a freeformjaid. Nekem csak a regi webed volt, de az mar nem mukodik, azt hittem eltuntel. Aztan a Tiszi blogjaban akadtam rad most.:)) Ugy orulok!! Gyonyoru ez a nyaki!!! Zsuzsi

Névtelen írta...

super!!!

Névtelen írta...

Your necklace is very beautiful !

Méri írta...

Kedves Ibolya!
Folyton böngészek a gyöngyös lányok között, de hogy eddig nem találtalak meg!Amit te " művelsz " az valami csoda!!!!!!!Most teljesen lázban vagyok, mert ehhez én nem értek, de muszály megpróbálnom!Ez a sok kütyü-mütyü "megizé", ez az amit kerestem!Ezerszer gratulálok, és jó, hogy vagy!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails