2009. március 10., kedd

"Sakura-kari I."


Készítettem egy karit is a nyaklánchoz, ennek a lépéseit láthatjátok itt. Sajnos, mivel este fűztem, este fotóztam, a színei nem igaziak, itt inkább barnának tűnik, de igazából a lilák játéka egy kis ciklámennel megbolondítva. Remélem, ha rákattintotok nagyobb méretben is látható a kép, nem akartam, hogy túl sok helyet foglaljanak el, ezért lettek ekkorák. Igazából sokan kérdezitek hogyan készülnek ezek a "furi" gyöngyvariációk, így:
Az 1. lépés nagyon egyszerű volt, itt is kellett egy közepet kerítenem, maradt a szatén golyóbis brick stitch-csel körbevéve.
2. Elindultam a közepétől jobbra-balra peyote-tal, s ha meguntam, haladósra vettem, s tettem bele jó nagy kockákat, fóliás gyöngyöt is)).

Nincsenek megjegyzések:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails