2009. április 18., szombat

"Uff!" :)



Kicsit egy indián nyakláncra hasonlít, azért lett a neve röviden és tömören: Uff:), de napfényben piros paprikákhoz hasonlítanak a kagylók))). Igazából a medál kövébe szerettem bele, ami egy rodonit ásvány, s elég meghatározhatatlan színe van, nehéz volt hozzá találni hasonló színeket, így szokás szerint mindent tettem mellé, amit csak találtam itthon és Gyöngy-élet-ben))) Mint a többi nyakláncomban itt is sok kagylót és ásványt fűztem a gyöngyök mellé, szeretem ezeket a fura formákat. Nem sokáig készült, csak most már itt a jó idő, s kevesebb időm jut a gyöngyözésre - sajnos.

22 megjegyzés:

Ági mama írta...

Hú Ibolya ez csodálatos!! Nem csodálom, hogy beleszerettél ebbe a kőbe, nekem is ez tűnt fel legelőször. Fantasztikus ahogyan összehoztad, azért ehhez is kell idő és türelem. Gratulálok!!

Nikol írta...

Szokás szerint, az egyik ámulatból a másikba estem! Csodalátos dolgokat készítesz! Gratulálok! :)

Anna írta...

Nagyon szépsége, csúcs a színe is!

Maya írta...

Nagyon hangsúlyos a kő, szerintem, ha nem hívod fel a figyelmet rá, akkor is először feltűnik midenkinek. Gyönyörű és nagyon kellemes színeket választottál, gratulálok!

Eva's bijou írta...

Ibolya te ezt meg álmodtad hiszen acsodát is felül múlja gyönyörü.

Eveline írta...

Wauw what beautiful work!!!!
It´s wonderful!!!

alteaperle írta...

This is a beautyful work! Anna

Tündrüs (Jákóiné Klárik Tünde) írta...

Erre már nem tudok új jelzőt kitalálni. Nagyon király! Uff, én beszéltem.

Ibolya írta...

köszönöm szépen lányok))), thank you))

sari írta...

I see here primitive feminine power.
Xena would love this ;n)Great work!

Libellula írta...

Quelle merveille !!! J'aime vraiment beaucoup !

Hobbi-Tünde írta...

Ez is csodálatos, fejedelmi nyakék!!

xana írta...

It's beautiful...

kiss

xana

Suppruss Çeyiz írta...

Vraiment bien félicitations.

Quienlodira_Angeles írta...

Madreee!!!!!!!
Un trabajo espectacular!!!

Zuzzl írta...

du lkiebe Güte, ist das ein Traum von einem Collier, ich bin pltt.
Meine tiefste Hochachtug......

LG
zuzzl

Káli Gopika írta...

Gyönyörű!

Unknown írta...

már megint a szokásos csúcsszuper nyaki szokatlan formákkal :) nagyon tetszik benne a sok hosszú kagyló, különlegessé teszi még inkább.

Mualla Erdin-Suppruss Takı írta...

Anyák napja Gratulálok, szeretettel.

http://supprussceyiz.blogspot.com

cristal perles írta...

so beautiful !

Ly írta...

No inventes !!
Que cosas mas bonitas.
Saludos.

Unknown írta...

Ez gyönyörű lett!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails