2010. augusztus 22., vasárnap

Brick stitch szerelem





A változatosság gyönyörködtet:) peyote és brick stitch váltakozik nálam, holott számtalan technikát fűzhetnék, nem tudom megunni ezt a kettőt. Egy külföldi pályázatra szeretnék készíteni egy nyakbavalót, s azt próbálgattam, hogy melyik technikát válasszam majd.
Valószínűleg a brick stitch-nél maradok, már a gyöngyöket megrendeltem, s izgatottan várom mikor eshetek neki:)
Nézzétek meg a pályázatot Ti is, a fura, különleges ruhák, csodás színek ontják az inspiráló ötleteket! A pályázatra főként kásagyöngyökből készült alkotásokról várják a fotókat. http://goodquillhunting.com/Haute_Couture_Beading_Contest.html
Köszönöm Káli Gopikának, hogy ajánlotta!:)

28 megjegyzés:

moonsafari írta...

Hú ezek az ékszerek nagyon de nagyon jól néznek ki, vagány ez a színösszeállítás

Kritti írta...

Juj, de gyönyörűséges!!!
És micsoda színösszeállítás! MInden elismerésem a Tied!

StR írta...

Ibolya, ez fantasztikusan sikerült:)))

Panka gyöngyei írta...

Csodás ez az ékszer szett!A színei is és egészében is nagyon tetszik!Sok sikert kívánok a pályázathoz!Drukkolok:)

Kati írta...

Egy újabb csoda! Ibolya, ez nagyon-nagyon-nagyon szép lett! Elegáns, gyönyörű színei vannak! Nagyon drukkolok és szívből kívánom, hogy a pályázaton sikeres legyél!

Kriszta írta...

Szuper színek, csodás kivitelezés!!!
A legjobbakat kívánom Neked a megmérettetésre! :-)

Mm Bisutería írta...

que conjunto mas lindo es maravilloso

Berjo írta...

Itt talán kevésbé engedted el a fantáziádat, de ez nem azt jelenti, hogy kevésbé szép lett az ékszer! A színeibe meg teljesen beleszerelmesedtem!

Zsuzsa írta...

Fantasztikus lett!

Szikati írta...

Szerelem első látásra! Egyszerűen csodás!!!!

Böbe ékszer írta...

Hú Ibolya! Ezek gyönyörűek!

Tiszi írta...

Hát ez nálam is nagy szerelem lett!! :)

Ági mama írta...

Te jóságos ég! Fantasztikus alkotások, teljesen le vagyok nyűgözve!!!!

Edit írta...

Csatlakozom! Szerelem első látásra! :-) Fantasztikusak a színek, a formák! Nagy-nagy gratula!

Edit írta...

Csatlakozom az előttem szólókhoz! Ez a színösszeállítás nagyon ütős.
Gyönyörűek az ékszereid, imádom minden darabját!

Ibolya írta...

Köszönöm szépen lányok!:)
Annyira szeretném azokat a mintákat fűzni amit Ti is, a Granadába pl. egyszerűen szerelmes vagyok! De nem visz rá a lélek, hogy nekifogjak, agyalódjak a mintáján, így inkább fűzök fejből, kedvem s hangulatom szerint, s ami jól sikeredik, annak örülök:)
Ezt pl. feltettem a meskára, s a negyedik látogató lefoglalta:) teljesen boldog vagyok!

Asia írta...

As always, very nice set!
Greetings!

Szilmarilla írta...

Nagyon szépek és érdekesek a munkáid!

Káli Gopika írta...

Húúú, Ibolya! Egyszerűen csodás!Nem csodálom, hogy ilyen hamar elvitték!
jaj, máár nagyon kiváncsi vagyok hogy melyik ruhakölteményhez készítesz (:-)))
puszi

Hobbi-Tünde írta...

Gratulálok Ibolya!! Nekem ez lett a nagy szerelem, nagyon tetszik!!

Ary írta...

Csatlakozom az elöttem szólókhoz! Csada szép ez a műved is! Én is azért kattantam gyorsan az oldaladra, mert az ikonképen láttam a káprázatos színeket! Várom a nyakéket is, amit ehhez készítesz. Az oldal, amit ajánlottál, tényleg hihetetlen jó!!! Extrém ruhák, és mégis azonnal beindul az agyam, mit lehetne hozzá fűzni :) Ezt is köszönöm neked!

Anikó - Gyöngyszerelem írta...

Kedves Ibolya!
Nem győzök nálad nézelődni, rácsodálkozni az ékszereidre! Mind olyan gyönyörűűűű! Mint mindig! :)
Annyira ügyes vagy! Imádom az alkotásaid még mindig! :)
Ne haragudj, hogy már rég nem írtam, de egyszerűen nincs időm szinte semmire!
Fotókat mindig nézegetek, de a beírásokig nem jutok! :)
Minden jót kívánok!
Puszi!

ekszerlada írta...

Hűű Ibolya,de gyönyörű!!!
Hmm hogy ez milyen csodálatos felvéve!!!!!
Ráadásul micsoda meló lehetett:))

ekszerlada írta...

Hajrá Ibolya!!!!!!!!

Croqueuse de perles írta...

Hello ! Thank you for your nice message on my blog... I love your work too : you are a real "free-form" artist... I just make one from time to time...
Congratulations ! Bravo in french !

Szamóca írta...

Régi, "csöndes" rajongója vagyok az ékszereidnek, minden munkádat ámulva nézem. Sok sikert a pályázathoz!!!

kinema üvegékszer írta...

Ibolya! Imádom, ahogyan alkotsz....de ez a szín összeállítás és ez a szett, de igazán a gyűrű.....hát ez nagyon, de nagyon, de nagyon tetszik!! Imádom!:-))))) Csúcs vagy! puszi Marcsi

Hobbi-Tünde írta...

Csodaszép, imádom a színét!!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails