2014. március 1., szombat

Végre itt a Tavasz!! :-)






Romantikus, virágos, tavaszos, Csipkerózsikás karkötő :-) A gombhoz a kabát tipikus esete, miszerint nemrégen vettem pár rózsaszínű rózsa gombot, mert annyira megtetszett, s tudtam, hogy majd egyszer csak pont jó lesz valamihez-,-re,. A napokban fejeztem be ezt a fincsi rózsaszínű karkötőt, de valami nagyon hiányzott róla, tettem rá ezt-azt, de egyik sem volt az igazi... végül az orrom elé pottyant egy kis fehér zacsiban a nemrégen vásárolt pink rózsagomb család, s máris tudtam, hogy pont ideillenek:-) Mielőtt megkérdezitek, nem, én nem hordok ilyesmit, s ismerni sem ismerek senkit, aki ilyesmit hord. De nagyon tetszik! :-)

7 megjegyzés:

Amy's írta...

Jol esik a szemnek erre a gyonyorusegre ranezni.
Fantasztikusan szep kari!! Igazi tavaszias szepseg. Mi ilyesmirol csak almodozunk mert meg mindig es allandoan esik a feher tragya a nyakunkba,de utalom a telet

mariawolf írta...

Nekem is nagyon tetszik és annak is örülök, hogy újabb képet tettél fel...és én is szinte mindig olyan darabokat alkotok, amiket én nem tudok viselni, és olyat se ismerek akiket jobban érdekelne... Azért ez a kis rózsaszínű karkötő csodaszép!

Kökörcsin írta...

gyönyörű! Imádom a színeit, a formáját, mindent rajta! :)

Ilka írta...

Nagyon szép, igazi tavaszköszöntő darab!

Noralkotás írta...

Csodálatos lett! Üde, hamvas és valóban nagyon romantikus! Imádom a munkáidat és várom a következőt :)

PrettyNett írta...

So romantic, great work!

LUCY írta...

Bellisimos trabajos....felicidades

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails