2011. június 10., péntek

Golem




Juj már szégyellem magam, mert teljesen beszippantott a facebook és az etsy, s ide alig járok...Igyekszem visszatérni a blogomra, s a tieitekre is, kérlek ne haragudjatok rám!! :-)
Szóval ott jártam, hogy készen lett az ajándékcsomagból készült nyakláncom, ami nem volt egyszerű:-) Kicsit más a gyöngyök színvilága, mint amit én használok, s teljesen leblokkoltam, hetekig hozzá sem nyúltam. A medálja egy csodás, a GOLEM Studió által kézzel készített kerámia medál, tobzódik a színekben, s hozzá kellett "körítést" varázsolnom. Végül ez a tavaszi, harangvirágos kompozíció kerekedett ki, melynek mire megszületett, már nagyon örültem:-)

2 megjegyzés:

Vadnainé Almási Mária írta...

Atyavilág! Tudtam én, hogy nem kell ezen annyit görcsölni!!! :))Fantasztikus lett a lánc, gyönyörűek a színek, tökéletesen összehoztál mindent! Gratulálok!

Csíki mama írta...

Én is- én is... GRATULÁLOK.
Egy vidám üde nyakéket varázsoltál, Golem ide vagy oda profi vagy:)))

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails