2011. június 10., péntek

Krém-zöld-lila





Még néhány agyszülemény:-) nem tudom a fehér-krém színű ékszereket hogyan fotózzátok, nekem nem annyira sikerült, így rátettem egy színes alapra, de kicsit zavaró a háttér. Ha van jó tanácsotok a fehér fotózásával kapcsolatban szívesen fogadom!
A zöld egy kicsit hosszabb nyaki, én magas vagyok, s nem éppen nádszál termet, egy ilyen nyakbavaló kicsit eltereli csípőtájékról a figyelmet:-)
A lila pedig egy gyors ujjgyakorlatként született, rengeteg lila gyöngyöm van, egyszercsak úgy döntöttem, itt az ideje, hogy használjam is őket, sitty-sutty gyorsan kigördült a kezem alól:-)

5 megjegyzés:

Toñi Payseo írta...

Precioso,y elegantísimo!!!!!!!!!!!!!

Edit írta...

Gyönyörűek! A lila és a fehér különösen kedvencem. Szeretek nálad nézelődni olyan ügyesen bánsz a színekkel.

Ibolya írta...

Köszönöm szépen Edit!:-)

Thank you Toni! :-)

Jayli írta...

wow, all is gorgeous Ibolya. You've been doing a terrific beadwork
Congratulations, I love them, especially the white bracelet.

Blackberry írta...

Nagyon jók lettek! Gratulálok!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails